Alla inlägg under september 2009

Av Renate - 1 september 2009 13:34

Lucy löper och ska snart får träffa sin prins, Gambler från Bensbyn. Hur fina kommer inte de eventuella pyrrebebbarna att bli med så fina föräldrar, det bästa psyke och temperament man kan tänka sig hos båda föräldrarna borde ge en bra grund för sunda och mentalt stabila pyrrar, även om  det inte finns några garantier. I lördags var Evis med familj hit och vi åt gott, gubbarna åt surströmming och vi tjejer åt Västerbottensostpaj och räkor, sallat och vitlöksbröd. Vi bjöd över vår gulliga granne Lisbeth, sen kom Lena M så vi hade en riktigt trevlig kväll i Sävast, med marschaller, tända ljus och diverse pumlor i äppelträdet. Bild kommer snart. Sist jag skulle skriva ett blogginlägg här så försvann all text eftersom jag ville lägga in en bild och här måste man ladda upp bilden i ett slags bibliotek som man sen laddar upp ifrån, all text försvann och jag orkade bara inte skriva om allt. Jag tycker att det är lite omständigt att skriva här därför skriver jag mer på min andra blogg än här, tyvärr. I alla fall så hade jag skrivit en text om ljusets tid... om hur mysigt det är med lite mörker, värmeljus och lite annat smått och gott. Jag skulle gärna ha en tipi på gården, och den kommer även passa i Sikfors när vi flyttar ut dit. Det ska bara fixas och renoveras lite innan så vi får väl se hur länge det tar.

Kika gärna in på tipi.nu och beställ din alldeles egna tipi för det ska jag snart göra!l   
Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards