Alla inlägg under april 2009

Av Renate - 28 april 2009 23:04

Nu är ni väl imponerade? Tre i rad... hoppas det håller i sig.

Kort vecka på jobbet, tack det är aldrig fel. Nog för att jag stormtrivs med mitt jobb som lärare, men det är alltid skönt att få vara hemma och mysa. Tänkte att min bästaste bästis kanske skulle komma hit, nu när hon är bilburen... (jag ska jag oxå...) snart, kanske till och med i sommar, man vet aldrig. Under har skett förr, eller hur?

Nä minsann, nu är det dax att göra John Blund sällskap i sängkammaren.

Ha det bäst tills nästa gång/Renate

Du söttar väl min insamling för varenda unge?


Av Renate - 27 april 2009 13:18

Ingen kan hjälpa alla, men alla kan hjälpa någon. Därför uppmanar jag dig att ge stöd till varenda unge, detta kan du enkelt göra genom nedanstående tips!

Jag bryr mig ~ Gör du?

http://www.unicef.se/egna-insamlingar/larabellos


Stöd min insamling
Av Renate - 26 april 2009 17:20

ja så kanske någon skulle uttrycka det. På tal om worth waiting for...så undrar jag hur många som tror att det finns worth-waiting-for-partner??

Hm... jag tror det, men börjar ge upp hoppet om att hitta denne specielle man, inte för att jag letar speciellt aktivt, tänkte mest att det skulle lösa sig av sig självt så att säga... ha ha!  Nå väl minst man anar ringer han kanske på min dörr!!

He he det trodde du inte min bästaste vän... att jag skulle blogga två dagar i rad!


Kram på er alla /Renate

Av Renate - 25 april 2009 23:36

Tänkte förra gången att jag skulle blogga oftare här...så blev det inte! Så jag får väl be om ursäkt och försöka bättra mig, sämre kan det kanske inte  bli. Så vad har hänt sedan sist, ja en hel del. Snön smälter i en rasande fart nu, härligt. Det känns spännande att upptäcka vad som finns i trädgården under all snö. Skottade fram uteplatsen på framsidan i påsk. Stod och pratade med en granne som berättade att vi har en damm på framsidan! YES, jag som sa till dottern att vi borde göra en damm...så har vi en! Det är nästan som julafton, när snön smälter och det kommer fram rabatter och annat smått och gott. Än så länge har vi inte upptäckt några "julklappar" som vi inte vill ha! Det skulle i så fall vara att ueplatsen på framsidan inte är plan, men det går att åtgärda. Idag/kväll har jag varit på Studiefrämjandets 50-års jubileum. Nu ligger John Blund och skriker efter sällskap i sängen, så det är väl bara att masa sig mot drömmarnas land

Ha det tills nästa gång

/Renate

Ovido - Quiz & Flashcards